2014年10月17日星期五

佔中核心層每人獲派一部iPhone 6



10月13日,本人收到一封電郵報料,報料人將一封由香港中文大學美國中心工作人員發給某人的電郵Cap圖發給我。當時我不敢確定真偽,這幾天我專門通過獲得手機的人員瞭解內情,發現確有其事,證實9月23日,香港中文大學美國中心向佔中核心成員每人提供一部iPhone 6手機,有16個人員是指定配備的,並指定須使用該手機進行聯絡和發送資訊。獲贈手機人員見下:
戴耀廷、陳健民、朱耀明、盧偉明、葉寶琳、周永康、岑敖暉、羅卓堯、梁麗幗、方志信、羅冠聰、陳玨軒、賴偉健、黃之鋒、黎汶洛、周庭

其實,早在10月5日就有媒體報導「周永康是果迷 用土豪金iPhone 6」,有人就質疑iPhone 6剛上市時一機難求,正好當時學聯發起佔領運動,一直在街頭的周永康根本無時間去排隊買機,當時學聯有人在Facebook回復稱周永康的iPhone 6是通過網購的。可惜,大話終究是大話,不僅僅是周永康,而是一班佔中領導者都有人向他們派發iPhone 6,這種情況相當可怕,這不只是一台手機的問題。
首先問題,佔中核心人員為何要收香港中文大學美國中心的財物?9月底就已經有媒體報導設立於香港中文大學內的「香港美國中心」,表面上以「教育機構」示人,實質是向香港反對派提供抗爭培訓、支援「佔中」行動等反中的基地,其中心主任Morton Holbrook (侯儒楷)是美國情報部門老將,卻從未有任何學術界資歷。
另一個問題,指定須使用該手機進行聯絡和發送資訊有無問題?佔中核心人物全部用指定手機,大家可以想像的是,該批手機到底有無問題。在手機上留後門,全面監控通話和資訊這些都是美國情報機構的通用手段,而且一點都不難。一共50個核心層人員收受手機,而且指定使用該手機通訊,大家不覺得很奇怪?現浮出水面的有16人名單,剩下的34部去向如何?這樣一來,美國中心就可以全面監控佔中核心層的一舉一動,並可以適度做出指揮決策。剛好昨天也有網友稱「美國駐港澳總領事夏千福盯緊佔中」,並有手機拍下的照片,指10月15日早上夏千福在旺角佔領區附近的麥當勞出現並與人接頭。
最後一個問題,我作為一個老民主黨,多多少少知道一些內幕情況,而這個內幕本黨和公民黨的領導層是知道並可以出來回答的。前段時間,民主黨、公民黨聯合向學聯周永康提出合作要求,但要學聯作出讓步,包括:一是要求學聯交出佔中指揮權。二是要求學聯說明今年以來香港美國中心歷次邀請學聯代表的交流會情況及把佔中開始以來所有的收支費用明細進行說明。可惜,學聯對這種合作表示無法接受。但這說明什麼?說明泛民本來就清楚知道學聯與美國中心的合作情況和資金往來,他們也擔心合作後被學聯的秘密拖落水,所以必須詳細掌握學聯的這種背後情況並作出部署,才不至於下步被人捉雞腳。這個合作要求無論民主黨、公民黨都有人參與並知悉,學聯關鍵人員更清楚,可以講是公開的秘密,我無須講假話。
至於這些收手機之人,大家在近日公眾場合中就可以發現,他們的確是使用新款的iPhone 6,而且幾乎同時換上的。大家可以在一些媒體報導或者youtube中,或者他們的公共活動都能看到他們手上用的手機。當然,自第一次有媒體報導周永康使用iPhone 6手機後,其他人似乎在公開場合有所顧忌,但在他們身邊的人是非常清楚的。

30 条评论:

  1. 大佬,改圖都改得好d丫,gmail日期點會出界

    回复删除
  2. 只見一部IP6....第三張相擺明係IP5 la.....

    回复删除
  3. 咁警務署長今日講咁少野都全程起勢咁睇貓紙啦, 後生仔地拎手機講有乜野出奇~~家下全球各地小朋友年代都用電子產品, 用手機同tablet做野架啦, 咪咁out啦....

    回复删除
  4. 岸久舞若衣。

    回复删除
  5. 我也有秘密Email, 請看 http://i.imgur.com/GZrC4aD.jpg

    回复删除
  6. 欲加之罪、何患無詞、的人想像力好丰富。

    回复删除
  7. 大佬,做多啲資料搜集先啦。咪成日係到出醜!

    回复删除
  8. Gphone好似用galaxy喎,一定係南韓勢力干預!

    回复删除
  9. 這樣的文章不及格,請同志重寫一篇。

    回复删除
  10. 喂,你唔好迫我同你一樣用屎忽諗野啦,好嘛

    回复删除
  11. 真係慘,係到打飛機文自HIGH,FF完仲要俾D紅心藍腰帶HIGH一HIGH

    回复删除
  12. 同建制派有咩分別先。
    你俾返少少水平人地睇下呀嘛。
    神級改圖仲要抹黑。
    做多少少功課好唔好?

    回复删除
  13. 中大有個香港美國中心?笑話黎架?哈哈哈哈好好笑啊 on9無極限

    回复删除
  14. The Hong Kong-America Center Limited

    Tel: (852) 3943-8748
    Fax: (852) 2603-5797
    Email: hkac@cuhk.edu.hk
    Website: www.hk-ac.org.hk
    Click here to subscribe HKAC news

    Address:
    Room 503, Esther Lee Building,
    Chung Chi College,
    The Chinese University of Hong Kong,
    Shatin, New Territories,
    Hong Kong SAR

    香港沙田香港中文大學祟基學院利黃瑤璧樓503室

    回复删除
  15. 0分重作plz , 全中國咁多人用iPhone原來都係外國勢力 , 好心咪po啲打飛機文咁柒

    回复删除
  16. 真係笑大人個肚

    回复删除
  17. 日期明顯被改啦下話?!

    另外,email sender 其實係可以亂作。
    情況同我地寄實體信,個回郵地址除你填一樣��。

    或者你試下美國search engine Google ,check 下點樣試email server (smtp) 點樣製造一封假sender email 出來吧啦...

    回复删除
  18. 敢問中文大學美國中心在哪裡? 我怎沒聽說過,甚至連Google大神也沒聽說過有這個組織。

    回复删除
    回复
    1. http://www.cuhk.edu.hk/hkac/s_glenn.html

      In Google, search chinese university america centre

      删除
  19. 第一幅圖可以係改圖,不過第二幅,第三幅可以肯定係堅既,因為我自己睇即時新聞時見住佢地望住部iPhone 6 讀聲明時已經覺得有問題,搞佔中咁忙既時間,仲有時間去搶iPhone 6....
    究竟係邊個送?邊個組織送?我唔想知,不過我自己相信一定係有心人送比佢地用!
    iPhone 6 一機難求,有錢賺唔賺,唔係有心人係乜人?

    回复删除
    回复
    1. 真係話你膠又怕你嬲.....第三幅圖一睇就知係iphone 5.仲有,一部iphone 6值幾銀?5千萬你當睇唔到,一電話叫咩証據呢又? 匿名人士2留言

      删除
  20. 至今為止,名單中人物(除黃之鋒)無人敢出來說堅決否認,只有一些學民的facebook網友出來為你們的老大、你們的領袖去解釋,只能講:你們不代表收機人!黃之鋒好聰明,佢回復手機一事稱“美國送iphone6比我,好明顯係假架啦,至少我到依家都收唔到,唔通真係一部iphone6就收買到我,傻的嗎?”,大家有無認真睇他如何回復,他說的是美國送的iphone6收唔到,好明顯人家講這批機都是港美中心通過中間人送的。

    回复删除
    回复
    1. 唔知你有冇用過gmail, 幅圖日期上面條灰線冇左, 好明顯係改過圖, 究竟盲信網絡謠言既人係咩心態? 仲要係咁低水平既謠言都冇質疑.

      删除
  21. 同學們看清楚政客的真面目,不要被利用了!

    回复删除
  22. 我見到好多警察都用iphone6,呢排d警察又會得閒去搶iphone?又會係咩勢力送比佢地?

    回复删除
  23. 香港要和平穩定,不要占中破壞秩序。

    回复删除
  24. 我見到好多警察都用iphone6,呢排d警察又會得閒去搶iphone?又會係咩勢力送比佢地?

    回复删除
  25. 香港要和平穩定,不要占中破壞秩序。

    回复删除