2014年10月18日星期六

分別曝光民主黨和公民黨內部開展的民意調查一







根據民主黨和公民黨的內部人員透露,他們近日分別開展過與佔中有關的民意調查,但奇怪的是這兩份民調結果他們居然沒有向外公佈。據兩黨內人員透露,因為調查結果令他們覺得很不利,所以只是黨內部分人員知悉,並未公開情況。其中公民黨的民調情況我在前日已經簡要公佈過,但為了讓大家知悉得更具體,我將獲得的這些詳細數據重新製作成圖表公佈,讓群眾去評價。其實我一直都認為,泛民更應該體現民主和民意,己所不達又何以服人呢?

24 条评论:

  1. 回复
    1. 當人白痴? 我整特首應否下台, 100%同意 都可以啦

      删除
    2. 果份外洩既係「梁振英應立即辭職」調查,而非佔中影響

      同時明報有表明「該個名為『民主真兄弟』...部分資訊未必真確」

      删除
    3. 白癡仔當狗養

      删除
    4. 明報: "該黨黨魁梁家傑承認該黨民調外泄

      How do you know it means ONLY 「梁振英應立即辭職」調查,而非佔中影響?? You are 梁家傑?!?!

      删除
  2. 公民黨的民調情況這些為什麼不公佈呢
    有陰謀

    回复删除
  3. 求其貼張紙就話民意調查呀? 用下腦諗下係唔係真啦,唔該

    回复删除
  4. 只要是他們認為是假的不相信的,就會說隨意弄出來都行...

    回复删除
  5. 調查意義不大,因為每個人的價值觀不同,即使調查出來的結果傾向某些方向,但很多時候,與實際還是有很大出入。
    調查會反映出一個社會的運作模式,需知道香港目前是一個以金融經濟為主體的城市,說白一點就是重名利的城市,市民會潛移默化被名利薰染,而思考模式會或多或少傾向於某一點。
    所以,調查報告只作參考,但不應用作一種證據。

    回复删除
  6. on lun 99,都無quote source,你話你呀媽係男人都得啦

    回复删除
  7. 睇到泛民狗仔嘅評論都幾好笑,麻煩你咃一個字一個讀完明報嘅新聞,在一頁一頁睇嘅民調報告,就喺同一份,死都話唔喺。抵你咃被當狗養。

    回复删除
  8. 你答支持你老味上台有1000個支持都得啦
    戇9

    回复删除
  9. 十分可惜嘅係,你哋佔中班死硬派所謂嘅100%同意特首應該下台,事實上係絕不代表全港大多數市民嘅意願咯!你哋班私相授受,擘大眼講大話,偏激野蠻至極,極之霸度嘅泛民打手兼走狗,食濕米!最叻就歪曲事實!捩橫折曲!排除異己!滿口惡言歪理!顛倒是非嘅死梗頸!!死頑固!!死仆街仔!!死契弟!死垃圾!!不!就連垃圾都不如!!令人髮指!簡直無藥可救! 冥頑不靈!天怒人怨!天理不容!持有相反意見的人都係戇lun9,你哋就自以為企喺道德高地上?何謂清醒?邊個先至被洗腦?
    看哪,這神聖不可侵犯的專橫霸權式爛鬼民主,就即管睇下港人到最後會選擇企喺邊面咯!!

    回复删除
    回复
    1. 講得好!我們人民只想安穩生活誰人皇帝也沒有關係!現在已經思想獨裁!要是做了皇帝我不敢想像……

      删除
    2. 現在已經思想獨裁!是指蠻主黨

      删除
    3. 蠻主黨 --> good name, great fit to these pursuing selective, blind, selfish democracy!!

      删除
  10. 都係個句,唔接受既人仍然抗拒別人的意見,覺得自己既意見就係代表民意同民主,沒有勇氣去接受現實。

    回复删除
  11. 非常中肯的問
    請問你係搵咩有公信力嘅機構去做呢個調查?
    係選咩對象去做?係用咩方法搵呢啲對象出黎?
    另外,喺出問卷之前有冇比學者審閱過啲問題有冇bias?
    有冇比學者審閱過答案有冇bias?
    用咩方法分析?
    有冇reference?
    最後想問下知唔知點先係一份有公信力嘅survey?
    連最基本嘅資料都冇,
    想問大家點解都可以接受呢堆咩人都作得出嘅數字?

    回复删除
    回复
    1. 非常中肯的問
      唔針對這個調查
      為左佔中此事,網上出現了很多不同的組別
      有支持,有反對
      想聽真正的民意,首先要放下己見,加入正反兩面的群組,集思廣益
      咁先可以阻止社會分化

      删除
  12. 香港要和平穩定,不要占中破壞秩序。

    回复删除